Kā iepirkties?

Atver interneta vietni www.cesars.lv

1. Izvēlas pārskata valodu (latviešu, angļu vai krievu).

2. Augšējā labajā malā spiež “Pieslēgties veikalam”.

3. Lai ielogotos internetveikalā kā jauns klients, aizpilda reģistrācijas formu, obligāti apstiprinot arī iepazīšanos ar interneta veikala lietošanas noteikumiem. Reģistrāciju apstiprina, sekojot instrukcijām saņemtajā e-pasta vēstulē.

4. Lai ielogotos internetveikalā kā reģistrēts klients, aizpilda pieslēgšanās formu un spiež “Pieslēgties”.

5. Augšējā rīkjoslā spiež izvēlni “Produkti”, kur var apskatīt visu pieejamo preču sortimentu un cenas.

6. Produktu sortimentu var sakārtot izvēloties kādu no piedāvātajām iespējām rīkā “Produktus kārtot pēc”, kā arī izvēlēties tos pēc “Kategorijām” vai “Zīmoliem”, nospiežot izkārtojuma veidu kreisajā lapas pusē.

7. Atverot konkrētu zīmolu, parādīsies visi tā zīmola pieejamie produkti, savukārt, atverot produktu kategoriju, produkti tiks atlasīti pēc izvēlētā veida.

8. Konkrētus produktus var meklēt pēc atslēgas vārdiem un svītrkodiem, ievadot tos laukā “Meklēt produktu” uz spiežot lupas simbolu.

9. Lai ievietotu produktus grozā, izvēlas nepieciešamo produktu, ar "-/+" vai, ievadot ar roku, norāda nepieciešamo daudzumu, spiež "Ielikt grozā" (to var izdarīt gan produktu kopējā sarakstā, gan konkrētā produkta kartiņā).

10. Ir iespēja sekot līdzi preču atlikumam noliktavā - ja produktu daudzums ir mazāk kā 10 gab., tad zem produkta parādās attiecīgs paziņojums; ja produkts nav noliktavā, to nav iespējams pasūtīt internetveikalā (izņemot preces uz pasūtījuma). Par to, kad konkrētais produkts būs pieejams, iespējams noskaidrot, sūtot e-pastu uz vai zvanot uz tel.nr.+371 67 702 744.

11. Ja nepieciešama plašāka informācija par produktu, tad atver izvēlēto produkts, uzspiežot uz tā fotogrāfijas vai nosaukuma; vēl sīkāku informāciju par produkta var redzēt, atverot produkta kartiņā izvēlnes “Uzturvērtības” un “Sastāvs”.

12. Atverot izvēlēto produktu, var apskatīt un izvēlēties alternatīvu šim produktam sadaļā “Ieteicamie produkti” (cits ražotājs, iepakojuma izmērs, nedaudz atšķirīgs sastāvs utt.), ja tāds ir pieejams.

13. Produktiem, kuriem nav norādītas cenas, tās iespējams noskaidrot, rakstot e-pastu uz vai zvanot pa tālr. +371 67702744, un veikt pasūtījumu, ja produkts ir noliktavā.

14. Kad produkti izvēlēti un salikti grozā, atver savu pasūtījuma grozu, nospiežot groza ikonu vai groza summu lapas augšējā labajā stūrī. Mainot produktu daudzumu grozā, summa nepārtraukti un automātiski mainīsies līdzi pasūtījuma izmaiņām.

15. Mainot, pievienojot vai dzēšot produktus savā pasūtījumā, var nepārtraukti sekot līdzi kopējai pasūtījuma summai.

16. Ja groza saturs netiek dzēst (to var izdarīt spiežot grozā pogu “Iztukšot grozu”), tad tas saglabājas izlogojoties un ielogojoties internetveikalā atsevišķi, līdz bridim, kamēr pasūtījums netiek pilnībā noformēts vai kamēr produkts ir pieejams internetveikalā.

17. Grozā var apskatīt kredītlimita atlikumu uz iepirkšanās brīdi, ja tāds ir piešķirts un ir vienošanās par pēcapmaksu, kā arī redzēt pirkuma limitus. Ja pasūtījumu kopējais limits vai piešķirtais kredītlimits tiks pārsniegts vai ir kavēti maksājumi par iepriekšējām pavadzīmēm (biznesa klientiem), pasūtījumu veikt nebūs iespējams.

18. Uzspiežot uz produkta nosaukuma, var atkārtoti apskatīt izvēlēto produktu un tā aprakstu.

19. Spiežot "-/+" vai ievadot skaitu ar roku atļautajā laukā, var mainīt konkrētā produkta daudzumu grozā; spiežot "Dzēst" var pilnībā to izdzēst no pasūtījuma.

20. Ja nepieciešams pievienot vēl kādu produktu pasūtījumam, tad jāspiež "Turpināt iepirkties".

21. Kad visi nepieciešamie produkti ir izvēlēti, izvēlas preču saņemšanas veidu. Preču piegāde ir maksas pakalpojums, sīkāku informāciju var meklēt sadaļā “Piegādes informācija”.

22. Ja ir pieejams atlaižu kods, tad to ievada preču groza sadaļā “Atlaižu kupons” un spiež “Apstiprināt”. Atlaižu kodi nedarbojas piegādes maksai un īpašajiem piedāvājumiem un akcijas precēm. Atlaides nesummējas.

23. Kad grozā visa prasītā informācija ir ievadīta, spiež “Noformēt pasūtījumu”. Ja ir izvēlēta preču piegāde, tad aizpilda preču piegādes formu (izvēloties / ievadot piegādes adresi vai izvēloties kādu no Omnivas pakomātiem) un spiež “Pasūtīt”. Uz reģistrēto e-pastu tiks nosūtīts pasūtījuma apstiprinājums un tā pārskats.

24. Pēc pasūtījuma veikšanas, atverot "Apskatīt pasūtījumu", var redzēt nosūtīto pasūtījumu.

25. Pēc pasūtījuma saņemšanas uz reģistrēto e-pasta adresi 1 darba dienas laikā tiks nosūtīts rēķins, kas būs spēkā 3 darba dienas. Ja maksājums šo dienu laikā nav ienācis SIA Cesars kontā, tad pasūtījums un produktu rezervācija tiek atcelti. Rēķina summa var atšķirties no pasūtījuma summas: ja pasūtījumā ir iekļauti sverami produkti, kuru svars var atšķirties; ja kāds no produktiem vairs nav pieejams, tādēļ dzēsts no pasūtījuma vai, pēc iepriekšējas vienošanās ar klientu, aizstāts ar līdzvērtīgu produktu.

26. Ir Iespēja apskatīt savu pasūtījuma vēsturi, atverot (zem sveiciena teksta lapas augšējā labajā stūrī) sadaļu “Pasūtījumu vēsture”.

27. Sadaļā “Pasūtījumu vēsture” var sekot līdzi arī pasūtījuma statusam (“Sagatave” - tikko izveidots pasūtījums; “Apstiprināts” - produkti ir rezervēti; “Izpildīts” - ir sagatavots un nosūtīts rēķins / pavadzīme).

28. Sadaļā “Pasūtījumu vēsture” spiežot izvēlni “Veidot jaunu pasūtījumu”, var apskatīt izvēlēto, iepriekš veikto pasūtījumu un uz tā pamata veidot jaunus pasūtījumus. Visi pasūtījumā esošie produkti un to daudzumi (ja tie pieejami noliktavā) tiek ievietoti pirkuma grozā, pēc tam produktu daudzumus grozā iespējams mainīt, produktus izdzēst vai pievienot citus nepieciešamos produktus.

29. Biznesa klientiem, ar kuriem ir noslēgts sadarbības līgums, ir iespēja apskatīt aktuālās pavadzīmes, atverot (zem sveiciena teksta lapas augšējā labajā stūrī) sadaļu “Pavadzīmes”. Neapmaksātā summa var atšķirties no pavadzīmes summas, ja tā ir apmaksāta daļēji vai pilnībā. Maksājums skaitās kavēts, ja ir pagājis pavadzīmes apmaksas termiņš (ir iespēja, ka tiks piestādīts līgumsods).

30. Uzspiežot uz klienta nosaukuma augšējā izvēlnes sadaļā (sveiciena teksta lapas augšējā labajā stūrī), var atvērt sadaļu "Mans profils", kurā pēc nepieciešamības ir iespējams labot un papildināt klienta informāciju un internetveikala pieejas datus, t.sk., paroli.

31. Pēc ienākošā maksājuma apstiprinājuma saņemšanas (ja nav noslēgta atsevišķa vienošanās par pēcapmaksu), produktus var saņemt sākot ar nākošo darba dienu SIA Cesars birojā, vai ar izvēlēto piegādes veidu, iepriekš atrunātajā termiņā (sīkāk skatīt “Piegādes informācija”).